Mimpi


Orang yang tidur akan bermimpi. ada yang selalu bermimpi, dan ada pula yang kadang-kadang. bagi sesetengah orang, mimpi membawa maksud tertentu.tp bagi aku mimpi itu lebih kepada mainan tidur.

arini kawan baik aku mengadu.semuanya pasal mimpi.hidup dia jadi x tenteram di sebabkan mimpi.ni bkn kali pertama org sik bercte kt aku pasal mimpi.aku ssh nak percaya semua tu.pandangan aku dengan dia mungkin sgt2 berbeza. mcm langit ngan bumi. aku xpaham macam mane dia pikir. kadang2 macam terlalu complicated sgt.

mimpi?? ape yg ade pada mimpi?kawan aku mimpi perempuan yg dia tgh kejar tu kawen ngan org lain. masuk mlm td da kali ke-3 da dalam tempoh beberapa bln kebelakangan nie. dia da stat menggelabah da. ade orang cakap mimpi selalunya berlawan dengan realiti. yeke?? slalu aku dgr org ckp cam2... kebenarannya aku xbape pasti..

bukankah mimpi itu mainan tdo?? kter bermimpi sesuatu kerana kita terlalu memikirkan perkara itu. that why la kter bermimpi tentang perkara2 seperti itu. itu aku nya pendapat. tp kawan aku pikir lain plak.. dia takut benda tu "hint" tuk dia.

bg aku, mimpi adalah mimpi. sesuatu yang bukan realiti. kalu sesuatu yang terjadi same seperti mimpi, itu hanyalah satu kebetulan yang Tuhan nk kita sebagai hambanya tahu terlebih dahulu melalui mimpi. mimpi x selalunya indah..



Make choices that will make your journey in life the best that it can be.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...