Move on...


I have to move on to another step..aku penah tnyer kwn aku.. nape org brubah..kenapa mesti brubah??

"People change Fiezack. Kau tak boleh expect orang untuk kekal camtu selama-lamanya. Kau pun berubah jugak kan."

Hm.. kalau di fikir2kan kembali..betul jugak ape yang dia kata tu. Aku mula belajar untuk menerima keadaan sebab segalanya telah ditetapkan. Qada' dan qadar kan.

Memang orang akan berubah, tp nak buat camne..the only thing we can do is face the fact that people do change then everything would be alright..

Aku perlu berubah.. berubah dari semua segi.. bukan untuk menjadi yang terbaik tetapi untuk menambah kebaikan yang masih kurang dalam diri aku.. berubah demi masa..


Make choices that will make your journey in life the best that it can be.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...