Hadiah besday...


Beberapa hari yang lalu aku sambut birthdayku .. hurghhh.. kejap jer mase berlalu.. sedar x sedar aku da lame aku ade kt muka bumi nie.. kenkadang trase semakin bertambah umur semakin bnyk komitmen yang kena ditempuhi. hermm.. xsuker cakap diri sendiri tua.. makin matang menempuhi ranjau berliku.Like my friend told me.. im not getting older,im just getting better..



Sempena birthdayku yang lalu..29 Ogos.. ramai sekali yang wish my birthday.. xsangka lak ramai kengkawan nk wish.. hepi sgt2 walaupun ade someone yang terlupa.. xpelah mungkin dia xsengaja. kadang2, rutin kerja harian membuatkan kita terlalu asyik fokus terhadap kerja. Kerja kan tanggungjawab. Amanah yang perlu dipikul semata2 nk mencari sesuap nasi.

Lupekan sekejap pasal keja.. nk tulis pasal birthday present.. agak truja dengan pemberian seseorg.. kawan baik. Xsangka lak dia nk bg adiah. Igtkan cukup lah sekadar lolilpop kegemaranku.. ipod! Agak truja sbb mmg berniat nk membeli dlm mase terdekat tp xsangka lak nk dpt free.. ^_^

Antara yang memikat hati aku yg ade kt ipod nie.. hahahhaa.. ade name n tarikh lahir aku.. wahh!! sgt2 truja...:) mmg sik nk tersenyum jerr....sgt2 suker.. thank a lot to u.. who give me this ipod.. i loike... much2 moreeEEeee...Hadiah nie sgt suweet sbb di letak dlm kotak warna putih n ade riben warna merah.. mmg class toll.. :)

Make choices that will make your journey in life the best that it can be.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...