Best Friend..


Hari ni 1st day puasa.. bg org2 yang duk kedah arini cuti umum.. (nk gtau aku cuti).. arini bgn tdo xth nk wat ape.. Bosan2 duk kt bilik.. aku on jer la lappy aku ni.. haaiissshh.. bband ni makin lame makin lembab la plak.. cam semut jer.. ker semut lg laju dari bband aku nie.. xpe2.. bln2 mulia ni, xleh marah2.. cenyum2.. (^_____^).. comeiii!!!!!!!! Bler tenet da berjaya d on9kan.. aku bukak2 la kejap fb.. twitter.. cek email bagai laaa… aarrr… still bosan..;(
Pastu aku stat la menggoogle kt utube lak.. dlm duk google2 tu tetiba jer aku terjmpak lagu ni.. tuk friend a.k.a bestfriend… secara otomatiknyer da teringat kt kwn aku yang sorg tu.. aiiisshh, da rindu lak kt dia tuh.. xth da ape cte dia.. dlu baik jer.. baik sgt kut ngan dia.. semua psl dia aku th.. skrg.. da mcm suci dalam debu da.. tgal debu2 jer kt aku.. da xth da ape cte terbaru dia.. xapelah… yg pentingnye.. heharap dia sehat n bahagia selalu hendaknyer!!! Amin!!!!!
Mari melayan video lagu tu.. sgt best laahhh… rase terhibur jer.. ;)





Make choices that will make your journey in life the best that it can be.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...