Jiwa kaco!



"Bersahabatlah dengan hati kte... hati kte cumer kte yang mengerti.."
ayat tu aku ambik dr blog "Bila Hati Bersuara"....
1st time baca terus terpikat statement tuh.. ;)
tp ade sesuatu yang memuskhilkan aku... psl hati nie....
sbb.... kerana terlalu bersahabat dengan hati lah..
kdg2 aku terlalu beremosi smpai kan..
suker hendak di mengertikan ape masalah hati aku sbnrnyer....
bunyi mmg mcm berbelit2 sket... sbb... jiwa aku rasa cam da terbelit2 dah nie...;\





Ade orang gtau aku....
" kadangkala kte perlu bercte tentang kedukaan hati kte..
sebab... kte perlu bangkit dari sebuah kekecewaan dan yang pastinyer...
hanyer kte yang mampu bahagiakan diri sendiri.. walaupun...
semuanya x semudah dengan kata-kata.."

Entahlah... 
biler jiwa kaco2 ni.. aku malas la nk pikir2.. serabut... 
kan best kalu boleh.... " ctrl + alt + delete "
abis cte... ngeh!ngeh! ;p



Make choices that will make your journey in life the best that it can be.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...