Jalan-Jalan Cari Makanan


aku banyak abiskan aktiviti aku dengan jalan-jalan


 jalan2 cari makan
pas2 mula la ngade kt en tunang.. badan naik cam di pam2!!
adeeiii..diet!!!! diet!! diett!!!
entah bler aku nak mula diet tah.. huuhuuuuhuu..

aritu sebelum aku g sedim tuk mandi manda tuh..
awal bln aritu aku g jenjalan kt juru
jalan2 cari nasi ketam.. 
member opis aku bercte mcm best pas2 google kt tenet tgk cam menarik
aku pun redah jer la cari kedai makan tuh..


haa.. ni lah dia warung pak su..  rumah jer kedai dia ni
puas mencari... sesat2 jgk laa padahal tepi jalan jer
mane nak prasan, igtkan rumah org.. hadeeeii..
waktu operasi kul 12 tghari smpai ptg kut.. xigt dah aku
dah dapat mkn mane nak hingat yg lain dah
mcm2 menu ade mcm mee ketam, nasi udang,ikan bakar, dll 
 tp yg best nasi ketam laa.. 
mmg lazat.. rase macam tok aku masak jer.. sedap hingga abis sepinggan. 
diet kan.. xleh mamam bnyk2 laa..

ha!!!! ni la menu yang ktorg order.. 1 set nasi ketam
(nasi kosong + 2 ekor ketam)
dan en tunang mamam mee udang

 sape yang suker jalan2 cari makan tuh
leh la cuba g kedai ni.. xjauh dari autocity juru
sedap.. sbb aku mmg suker makan ketam!! ;)


h/p: tq awk blnjer kite makan.. ;)


Make choices that will make your journey in life the best that it can be.

2 comments:

  1. sedapnya ketam tuhhh!! lame tak makan

    ReplyDelete
    Replies
    1. sgt sedap okeh.. jemput la ke ke warung paksu.. ;p

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...