Jenjalan?? Jom!!

jom jalan2 meneruskan misi berjalan lagi
kali ni ke padang besar
lalu ikut ladang tebu.. Chuping


gambar ni ambik last week
sehari pas aku g mandi air terjun Lata Bayu
di sebabkan agak kebizian menjalankan urusan perniagaan VCO aku tuh
lambat la sket nk mengupdate blog nih..

best tau lalu ikut chupping ni.. hembusan angin yg best.. debuushhh..

ni gambar pemandangan ladang tebu n kilang gula.. dah separuh ladang tebu kosong sbb dah dijadikan gula tuk korang laaaa..

aku xde lak gmbar kt padang besar.. hahaaahaaa
luper nak tangkap.. asyik servey brg2 kawen jer
tp yg bestnyer.. mase otw nk blk ke astar
ade rally keta
en tunang mula la suh singgah
dah tengah panas di kawasan chuping lak tuh..
kawasan paling panas kt malaysia nih.. sib baik berangin jer..


ni la antara gambar yg sempat di ambik mase aku benti kejap tgk race tuh



otw sblm smpai chuping korang akan jumpe UNIMAP
tgk 'U' jer en tunang dah tnyer
bler nak sambung blajar nih..huhuhu!!
coming soon.. i will !! amin..!
cita-cita kan nak ambik alih tempat bos aku tuh
hahahaaaa..!!


cukup smpai cni dulu,next time update lagi 
kalu rajin nak update ayat jiwang lak.. nggee!!


p/s: jauh perjalanan luas pemandangan.. hooyeeee!!!


Make choices that will make your journey in life the best that it can be.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...