Jom Jalan

mari jenjalan mandi air terjun lagi
untuk kesekian kalinyer
aku meredah hutan mencari air terjun
tuh pun smlm tgk kt fb cam best jer member aku g
tadi.. tanpa di rancang 
bler en tunang sampai pagi tadi
plan asal nak gi survey barang2 kawen
tah macam mane leh terlalut ke mandi air terjun tah
kami meredah mencari air terjun...!! xmo dah mandi sungai.. ngee!!
last month dah g sungai sedim kan.. click cni
yang pasti.. mmg sesat tadi
dari nak ke bukit hijau.. skali smpai ke lata bayu
sib baik la best!! sgt best sbnrnyerr okeh..!




sgt2 ramai org.. aku smpai kul 11am pun dah xde parking lg..! kena parking luarr..huhuhuu..!!

dari jauh aku dah nampak air terjun yang bertingkat2 itu.. hohoohooo..!! truja wohh!!!

ni lah port aku mandi manda.. 

bestt Ooo.. puas hati mandi manda di cni.. 

rasa badan cam diurut jer kena air terjun tuh


sesiapa yang suker mandi manda air terjun
boleh lah try g lata bayu
time aku nak balik tghari tuh
org lagi lah ramai
mmg tempat tumpuan lata bayu nie
by the way, Lata Bayu nih dekat ngan Baling, Kedah


p/s : next time survey tempat lain la plak..ngee!! ;D


Make choices that will make your journey in life the best that it can be.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...