Lena Di Ulit Mimpi

malam sudah larut tapi mata tetap segar..
hadeeii.. ntah nape tah
so.. tuk bg tdo aku nyenyak pasni
aku bg bilik aku wangi2 sket
confirm pasni tdo nyenyak
jangan terlajak dah laa nnt
malas aku nak meredah jem pagi-pagi!

ni la aktiviti aku biler xleh nak tdo malam..
bilik sentiasa harum.. nyaman!! 

ni lah dia 2 pebret wangian bilik aku..
ade bau apple blossom & english garden..
tp tuk hari ini.. mari bau apple
segar dan wangi
siap rase lapar lg... hahahaa...


smoga lenaku di ulit mimpi-mimpi indah sajer..!
hahahahaaa...\(^_^)/



  p/s: mari merehatkan minda dan badan anda.. 
kalu rajin sok update blog lagi.. ehehe!!

Make choices that will make your journey in life the best that it can be.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...