Si Elly


aku xth nak post ape harini
memandangkan dah beberapa hari aku biarkan blog ni sepi tanpa apa2 entry
bkn xnk post tp... mood aku lari entah kemana
puas mengejar tp hilang entah tanpa warna..
arini nak bercte psl elly si betina..
seekor kucing yang ramai boyfriendnya..

nama penuh : elly
nama manja : ell (serius aku reka)
umor : 6 bulan
permainan kegemaran : main tali, lompat2, cakar2 kerusi meja skali
perkara x disukai : mandi
perkara di gemari : berdating


muka xpuas hati gler aku ambik gambar dia.. ;D

lihat buluku... gebu jer kan..

ni dah tahap malas.. leh jer tgk.. acah la mcm mane pun dia steady cam2 jer..

sbrnye best jgk ade elly ni
suker tol aku tgk gelagat dia trutama biler blk keja
hilang penat yang ada
kucing gemok yang manja
suker makan tdo n dating sajer..
(^_^)



Make choices that will make your journey in life the best that it can be.

2 comments:

  1. comel sangat..saya pun ada kucing bulu warna camtu..tp jantan..hehe~

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah.. leh bg kawan ngn elly laa.. msti org igt kembar.. ;D

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...