Kasih


setiap pagi bler aku nk g kerja aku msti layan lagu ni
setiap kali aku gaduh.. gelisah..gundah.. aku suker dgr lagu ni
lagu dari cd en tunang tersayang..


lagu lame.. tp lirik dia agak menusuk kalbu aku
hubungan jarak jauh mmg penuh dugaan kan..!!

malam ini kasih teringat aku padamu
seakan kau hadir disisi menemaniku
ku yakinkan diri agar tiada sepi
ku lewati kau hadir di dalam mimpi ku
seandainya mungkin ku mampu terbang ke awan
detik ini jua ku akan melayang ke sana
kan ku bawa pulang dirrimu yang selalu ku sayang
bersama berdua kita bahagia
kasih dengarlah hati ku berkata
aku cinta kepada dirimu sayang
kasih percayalah kepada diriku
hidup matiku hanya untuk mu



p/s : en tunang.. sy sentiasa sokong awk dr belakang!!
no matter what!! herp..


Make choices that will make your journey in life the best that it can be.

4 comments:

  1. hbgn jarak jauh perlukan kepercayaan yg tinggi & perlukan bnyk pengorbanan jgk.. ;)

    ReplyDelete
  2. ksbaran kalian dlm mnmpuhi hbgan jrak jauh pasti akan ada pengakhiran yg manis... tabah slalu k..

    ReplyDelete
    Replies
    1. thx.. jarak jauh ni mmg perlukan bnyk kesabaran.. insyaAllah tgh menghitung hari jgk nie.. ;)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...