Aku Terima Nikahnya



dah xsampai seminggu nak bertukar status
macam2 benda nak kena setel
mggu ni dah macam robot dah.. semua nk kena setel cepat2
dari pack goodies nk bg tetamu smpailah cuci kemas bersih umah yg aku nak diami pasni
serius penat.. mane ngan bos yg mengada2 kt opis
warghhh.. xsabarnyer nk cuti
biar bos wat keja dia sendiri.. Oooyeeaah!!!!

memandangkan lagi 5 hari
akan termeterailah ikatan janji dua hati
so.. malam ni aku mmg duk melayan movie tu jer
saper yang xtgk lg leh jer tgk kt link yg aku bg tu
jom reramai jiwang pasni.. ;D
okeh!! aku mmg suker nora danish tu
sweet sgt time aku jumpe dia kt langkawi ari2.. comeeeiii!!
hero cte ni pun ohsem.. si hensem adi putra..;)


kadangkala orang yang mencintaimu
adalah orang yang tak pernah menyatakan cintanya padamu
kerana orang itu takut kau berpaling dan menjauhinya
dan biler di suatu masa, dia hilang dari pandanganmu
kau akan menyedari dia adalah cinta yang tak pernah kau sedari

kalau kita dapat rasakan apa yang kita rasa
kita pasti rasa apa yang kita rasa



p/s : degupan jantung ini makin kuat debarannya.. keep calm!! ;)


Make choices that will make your journey in life the best that it can be.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...