Malang Tidak Berbau!!



Malang tidak berbau
Kalu malang tu berbau agak2 ade x macam bau perfume?
ker macam bau downy pewangi pakaian??
eh..eh..!! nama pun malang kan 
agak2 ade x bau cam jamban???
kalu berbau confirm2 la semua orang dapat mengelak dari  malang
kan..kan..kann!!

Julai aku bermula dengan hal-hal yang aku sangat lah xjangka
bermula dengan tayar pecah
tayar kena skru..!!



Yang Esa masih sayangkan aku
tayar keta meletop aku xsedar
kena paku pun aku xsedar
selamba jer aku drive balik dr shah alam ke umah
yang best.. member aku siap cakap
" tu bkn bunyi dari keta kita.. xyah risau"
kekeke.. skali nk g betulkan alignment & balancing keta
hambik ko.. tayar depan belakang mslh
depan pecah.. belakang kena skru
hohohohooo..!!

dugaan datang lagi
lepas sehari betulkan tayar.. yang ni pulak menjelma
memang sedih..!! ;( 


sedih tengok keta aku ni
duwet hasil titik peluh kemek habis
yg skt hati budak yang langgar tu xde lesen
haaaii laaa.. menci btol!!!!!


p/s : kalu kita xlanggar orang.. orang langgar kita
so.. hati2 lah memandu!!


Make choices that will make your journey in life the best that it can be.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...