Kata Hati

kata hati..!!
 korang pernah tanya apa kata hati korang??
specially bila nak buat sesuatu keputusan.!!
 

kadangkala orang cakap (orang la bukan aku)
"ikut kata hati leh membawa mati".. errr!!
follow ur heart is not a good advise
hmm.. mungkin ade betulnyer laaa
bukan ape sbb kadang-kadang biler kita kena buat keputusan
mula la hati kita berbelah bahagi.. campur tolak darab semua ade
should we do it?? or not??
confirm itu soalan pertama bermain difikiran kita
korang penah rasa camtu tak??
aku selalu jer!! =.=


kadang-kadang jawapan dari gerak hati ni langsung tidak membantu kita pun kan..
baik atau buruk gerak hati ni kita bukan nya tahu
yelah kadang gerak hati kita ni berlawanan dengan keputusan yang sepatunya
sbb tulah perkataan menyesal tu wujud.. kan! kan!!
 
kadangkala .. (ishhh macam banyak sangat kadangkala lah pulak)
sebenarnya lebih selesa jika kita pikir sesuatu hal tu pakai logik akal
pikir puas-puas baik buruk sesuatu tu
tp yang xbestnyer kadangkala hati tu memberontak suh ikut kata hati
kekekekek.. aku slalu mcm tuh.. pastu mula la menyesal tak sudah!!
korang cam aku x??


actually tak salah nak ikut kata hati pun sebenarnya
cume yang pentingnya kat sini
"situasi" tu macam mana
tak semua gerak hati tu salah
cumer kadangkala gerak hati tak berapa nak boleh dipercayai jer
huhuhuhuuu.. =,+


p/s : bagi aku la.. pasni gunakan logik akal dlm membuat sesuatu keputusan.. 
jgn menyesal di kemudian hari!! *_< 


Make choices that will make your journey in life the best that it can be.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...