Pembuli Jalan Raya

samseng jalanan
pembuli jalan raya..!!
 
 
aku cukup hangin dengan orang macam ni
seolah2 dia sorang bayar road tax kereta
lagi2 kalu kita ni bawa kereta kecik
macam aku la.. yang bawa viva jer ni
 
wahhh..
 kereta2 besaq ni suker giler memperkotakkatikkan kereta kecik
sebelum ni aku mmg maki dalam kereta jer laa
yang duk dengar selalunya en hubby aku laa
slalu jer aku panaskan dia suh kejar balik kereta tu..kekekee
tp sekarang aku guna pendekatan baru
kalu en hubby bawa kereta.. & ade kereta himpit ker
masuk tetiba tanpa signal ker
menyebabkan kereta aku hampir2 excident
mmg cari nahas laa..
 
korang nak tau aku buat ape skrg kalu kereta2 besaq
cari pasal dengan kitorg...
kereta kecik jarang sket cari pasal
kecuali kalu pemandu dia mmg cam hampes laa
 
 
yerr.. aku akan rakam!!
aku akan siapkan hp aku dan rakam plat no keta tu
kalu boleh biar tuan kereta tu perasan kita sedang merakam
confirm nanti dia akan berenti minta maaf
xpun akan memecut laju jauh dari kita
kekekekeee..!! >,*
 
 
p/s : dah banyak kali aku buat, yang berenti minta maaf ade
yang terus pecut dan cepat2 masuk simpang lain pun ade..
kelakar kut!!! takut rakaman plat no kereta kena sebar lah tu!! ngee..!


Make choices that will make your journey in life the best that it can be.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...