New Year VS Kucing



new year mende..
dah masuk februari dah oii
nampak sgt aku lame x berbloging
 kalu aku nk hapdet blog pun makan bulan
terlepas nk update new year aku.. hakhak!
konon-konon akan sentiasa hapdet
cett!! masa memang mengejar aku.. kekekee
 
selama aku xupdate blog ni
macam-macam hal terjadi
dari gi keja pkai baju terbalik
sampai lah migrain aku datang balik
okeeeh..bab baju terbalik tu serius tak tipu
sib baik sendiri yang sedar
tuh pun dah dekat lunch hour baru sedar
kalu org tegur.. mampus jadi bahan gelak la kt opis tuh!!
ekekeeee.. mmg dah makcik2 ni.. baju pun leh terbalik
 
harini xmo stress2 lagi
pedihnye telinga dengar doktot bebel2
"tingginyeeeeeeeeeeee tekanan darah awak!!"
sowi lah doktot.. cheq stress!!
 
 
korang suker kucing x??
aku?? dulu suka camtu camtu jer
sampai la 1 hari tu aku balik kg nun di kedah
asben aku decide nak ambik anak kucing atok aku
skrg aku dah ade sepasang
DLH + Parsian
sonok weh bela kucing ni
aku rs ni lah pengubat stress aku skrg ni
asal aku lpk tgk tv jer mula la datang duk kt riba..
manjat2.. gesel2 muka.. aiii rs disygi lak
sib baik aku x elergic
 
 
 kiki si jantan n kira si betina
tuh nama kucing aku.. kiki..kira..
saje cari sepasang nak bagi kawan
 
 
korang tgk sendiri lah video diorg bermesra
padahal sebelum ni asyik berperang jer
nih tetiba jer sekarang dah berbaik lak
^,^
 
 
ni aku nk kongsi pasal kucing
aku pun cedok kt tenet jer
 
 
 
p/s : kalu mase tidak mencemburui aku t aku hapdet lagi
aku syg blog aku wehh..
cni tempat mencurah segala rasa
dari 2010 kut.. adios amigosss!!
 
 

Make choices that will make your journey in life the best that it can be.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...