Suhu


aku xth nk ckp macam mana
tp arini mood aku agak baik
agaknye sbb td buat tender berjalan lancar
lps tu meeting dgn GM dibatalkan 
fuhh.. rs mcm nk lompat bintang dia punya hepi tu
kekekeee..


sekarang ni cuaca panas sgt kan
ape org ckp.. el-nino .. betul kut aku eja nih
tiap kali call kg.. kgku nun diutara 
mesti diorg ngadu cuaca cne panas sgt
nk keluar rumah pun pikir banyak kali
asyik demam.. skt tekak.. batuk2..
risau kdg2.. 

tp memang betul cuaca sekarang ni panas
baru ni aku g janda baik
pg dia punya kabus tu sket punya tebal lg..
nk kata sejuk tu biasa jer.. masuk tghari.. fuhh
3 hari kt cne 3 hari aku migrain.. panas, tp xpelah..
sakit itu kan rahmat.. penghapus kepada dosa2 kecil kita


p/s : k bye.. esok2 sambung lg.. 
aku ade appointment ngn kontraktor jap lg


Make choices that will make your journey in life the best that it can be.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...