Tak Keruan!!


 
 macam biasa lah kalu lama xmengarang..
taip sket pastu delete pastu taip balik pastu delete balik..
kalu x sampai 7 or 8 kali mmg itu jer la kerja aku..
skill mengarang dah ilang!! ker aku dah malaih mengarang..
 
aku xth nape lately ni aku kdg2 teringat, terkenang..
bahkan sometime sampai termimpi2
org yang jauh datang kembali.. aiyokkk!!
 
korg pernah rase x?? bukan xsetia tp xthlah nk ckp mcm mane..
aku setiap masa doa minta dijauhkan..
minta dilupakan kepada org2 yg xde kepenting dalam hidup aku!!
sbb diorg ni jenis muncul kejap2 jer..
pastu hilang pastu muncul pastu hilang..
sbb abis semua aku dah blok!!
pufff hilanglah ko !!
 
 
p/s  : aku bersyukur ada mr sweatheart
yg utamakan aku dalam segala hal.. (^^,)
esok2 karang lg.. ni starting je..ambik mood kekekee..!
 

Make choices that will make your journey in life the best that it can be.

4 comments:

  1. dugaan berumah tangga! hadapi dengan tenang!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. baik.. cb hadap setenang yg boleh.. :)

      Delete
  2. benda yg lepas jgn dikenang, kelak memudaratkan.. bina hari ini untuk masa hadapan :)
    wish u all the best :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...