Tempat baru.. !


fuhhh, agak lama aku xmengarang
like seriouslyyyyy.. lepas 8 bulan baru nk mengarang balik ??
last update Jan 2017 kut .. sib baik arini terasa nk hapdet
actually, aku bkn xnk mengarang.. kadang sbb kesuntukan masa
 atau lebih tepat lagi lebih kepada malas nk mengarang
hahahaaaaa.. ;P

selama xhapdet ni.. macam2 dah berlaku..  terlalu banyak sbnrnyeee
arini nk cte bab keja aku jer laa
dulu kerja aku sebagai pengutip hutang . . 
kalu kt opis aku org panggil afo (area finance officer)
well, sape yg suke xbyr bill letrik area cheras mesti kenal la aku
minah yg suke gaduh . . jerit2 suh bayar hutang.. hahahaaa hadoii laa
korg leh refer post aku tahun 2013 dulu.. 
lame kan aku jadi Pemungut Hutang??!! ni
ade la 4 tahun lebih.. sepanjang tu terlalu bnyk memori yg aku dapat
dari kena maki (specially bangsa sendiri) sampai la aku boleh maki org blk
dari aku menangis sampai la aku lak buat org menangis
seriously, pengalaman sgt mematangkan diri aku ! 


dah beberapa bulan aku pindah HQ
kerja aku skrg ngadap laptop jer , dah macam helpdesk pun ade jugak
main kerja aku buat recon skrg.. ms kt uitm dulu suke belajar recon ni
skrg.. aiyokk pening sik xbalance jer.. huhuhuu..
stress??  yess, opcos!!! serabut sgt sbb terlalu byk keja
lagipun keja ape yg xstressnyeee kan
tapi kan , aku suke kerja skrg
at least tdo malam aku xterganggu dgn careline call suh smbg bekalan customer
nak2 lagi kalu customer tegar.. penat !
at least aku xyah nk gaduh ngan org 
at least aku xyah serabut pikir staff aku.. kt hq aku la staff
semua buat sendiri hokey !
kalu nk suh aku msk stesen blk.. mau aku pikir 100x jgk tu.. xbape nak sanggup ! huh !
lainlah kalu antar aku blk utara.. confirm aku sanggup..  hehehee


dah lah yer.. aku malas dah nk karang
nk tgk tv lak.. esok2 aku karang lagi
ambik mood jer nih .. :)



Make choices that will make your journey in life the best that it can be.

4 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...