you're perfect..


sekejap jer masa berlalu, sedar xsedar dah makin bertambah umur aku ni
semakin hari semakin banyak komitment yang harus digalas dengan penuh tanggungjawab
sket jer lagi dah nak melangkah ke stage yang seterusnya
en tunang penah tanyer beberapa hari lalu.. 'bersediakah untuk ke step seterusnya??'
jika tidak melangkah mcm mane kita nak tahu kemampuan kita kan
insyaAllah.. i will do da best for us!! 


sempena besday aku yang baru jer berlalu, xsangka lak ramai yg igt.. 
trima kasih kawan2.. terharu sgt2..
for u my fiance, thank you so much for suprise besday gift
my febret flower.. suker sgt2 carnation.. 
n thank you so much for sweet jubah tu..
patutlah xbagi beli ari2.. nak dapat free rupanya..
hehehee.. teruja sangat2!! yeeaaa.. suker!!  (^,^)

video

p/s : u'r my sweet candy en tunang.. masam2 manis!! ;P


Make choices that will make your journey in life the best that it can be.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...