Redho..



Setiap saat.. setiap ketika..
Aku cuba redho… atas ape yg telah terjadi...
Melafazkan mmg mudah…
Tp nk lafaz ngan iklas itu sgt susah…
Yee.. Aku redho ngan ketentuan ilahi…
Kdg2 rs berliku2 jer jln yang aku lalui…
Rs x tertanggung lg…;(
Tp biler aku ngadu kt seorg sahabat baik…
Sahabat pena yg sentiasa di sisi…
1 ayat dia cukup tuk aku rs damai…
Rs… redho atas semuanya…
Mr nice guy aku ckp…
Kenapa nk mengeluh, yakinlaa…
‘setiap jln yg Dia kasi tuk kita adalah yang terbaik,
penuh ranjau ker… duri ker… pahit bak hempedu ker..
Dia duga kita kerana kita mampu…'
yea!!! pasti kerana kita mampu..
Jgn nk semakkan kepala otak pikirkan yang bukan2 kan…
Terkelu lidah sekejap…(+.=")
Bila di pikir2kan kembali…
Setiap ape yang terjadi pasti ade hikmah…
video

Aku kuat!!! ;D
Setiap kali aku rs nk nangis atas ape yg terjadi…
Aku akan ckp mcm tu berulang2 kali…
Sampai aku rs aku mampu tuk hadapi semua dugaan dengan tenang…
Kini aku pasrah dan redho atas segala2nya…
Yakinlah sesuatu itu terjadi itu bersebab..;)





Make choices that will make your journey in life the best that it can be.

Tanpa Mu..





Cintai Dia Dalam Diam..
Dari Kejauhan Dengan Kesedaran Dan Keiklasan..
Jika benar cinta itu kerana Allah...
maka biarkanlah ia mengalir mengikut aliran Allah..
kerana... hakikatnya ia berhulu dari Allah..
maka ia pun berhilir hanya kepada Allah..
"Dengan segala sesuatu Kami ciptakan berpasang-pasangan....
supaya kamu mengingat kebesaran Allah." (Adz Dzariyat : 49)

video





Make choices that will make your journey in life the best that it can be.

Best Friend..


Hari ni 1st day puasa.. bg org2 yang duk kedah arini cuti umum.. (nk gtau aku cuti).. arini bgn tdo xth nk wat ape.. Bosan2 duk kt bilik.. aku on jer la lappy aku ni.. haaiissshh.. bband ni makin lame makin lembab la plak.. cam semut jer.. ker semut lg laju dari bband aku nie.. xpe2.. bln2 mulia ni, xleh marah2.. cenyum2.. (^_____^).. comeiii!!!!!!!! Bler tenet da berjaya d on9kan.. aku bukak2 la kejap fb.. twitter.. cek email bagai laaa… aarrr… still bosan..;(
Pastu aku stat la menggoogle kt utube lak.. dlm duk google2 tu tetiba jer aku terjmpak lagu ni.. tuk friend a.k.a bestfriend… secara otomatiknyer da teringat kt kwn aku yang sorg tu.. aiiisshh, da rindu lak kt dia tuh.. xth da ape cte dia.. dlu baik jer.. baik sgt kut ngan dia.. semua psl dia aku th.. skrg.. da mcm suci dalam debu da.. tgal debu2 jer kt aku.. da xth da ape cte terbaru dia.. xapelah… yg pentingnye.. heharap dia sehat n bahagia selalu hendaknyer!!! Amin!!!!!
Mari melayan video lagu tu.. sgt best laahhh… rase terhibur jer.. ;)

video




Make choices that will make your journey in life the best that it can be.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...