Merantau


" hohohoo.. balik kampung
OOooo..balik kampung.. hati riang "
hadeeii baru pindah shari aku dah ingat kampung halaman

sekali lagi menjadi anak rantauan
setelah bertahun lamenyer aku tidak merantau
last skali time blajar dulu jer
tup..tuppp.. di keluarkan plak dari kampung halaman
haiishhh.. merantau lah lagi

aku dah tanam azam dah xnk kuar dr kampung halaman
ape orang cakap.. "zon selesa" yang ada dalam hidup aku
tp.. sape sangka!! di hantar ke selangor nie
bosannnn.. aku xsuker jem.. aku xsuker sesak2.. warghh!!
" you can not apply for a transfer unless..
you have been working here for more than 2 years and above "
masak laaa aku pasni.. nk blk kdh

selamat lah bermastautin di cheras ni
ade rezeki kte balik utara nanti
usaha tangga kejayaan
pakai lif cepat sket kut..eheheee


p/s : sgt penat bler pindah.. lg2 bler aku xbape sihat!!!!
dah laa.. nk rehat laah plak.. 


Make choices that will make your journey in life the best that it can be.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...