Kawanku..



Kawan...
bila rasa ingin menangis..
Hubungilah aku..
Bukan aku nak suruh kau berhenti menangis...
Tapi mungkin aku boleh menangis bersamamu...

Kawan...
Jika terasa tiba2 nak melarikan diri...jauh dari masalah...
Hubungilah aku...
Aku tak akan suruh kau berhenti..
Tapi..mungkin aku akan berlari bersama kau agar masalah kau boleh selesai...

Tetapi kawan...
Jika suatu hari aku berdiam diri..
Aku tidak membalas messagemu..
Aku tidak angkat panggilan darimu...
Tiada khabar berita daripadaku...
Abadikan segala kenangan indah bersamaku dalam memorimu..

Kawan..
Jika antara kita ada tembok yang memisahkan, ajaklah aku meleraikannya segera..
Jika pernah hatimu terluka,luahkanlah agar aku berubah dan jika esok aku lena tanpa terjaga....
Iringilah lenaku dengan kalungan doa..
Kaulah kawanku...


Make choices that will make your journey in life the best that it can be.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...