Mencari Ruang


Deactivenyer fb!!!!
Akhirnya.. aku deactivekan fb ku…
Entah kenapa.. kurasakan ini yang terbaik buat ku di masa ini..

Apabila fb di ‘deactivekan’….
Hp no di tukar….
Terputuslah hubungan dengan kawan-kawan seangkatanku..
Lenyaplah diriku buat sementara waktu…

Aku buntu… sgt2 buntu…
Masalah datang bertimpa2 sampaikan aku lemas dengan perasaan sendiri…
Aku perlukan ruang.. ruang ketenangan yang dicari..
Untuk kembali bernafas dan mengatur kembali langkah yang  asyik tersadung..

Buat diriMu..
Percayalah.. kita diuji kerana kita mampu hadapi..
Ujian sebelum kita mengecap bahagia..
Usahlah menyalahkan takdir atas apa yang terjadi..
Kita hanya merancang.. DIA yang tentukan segalanya…
Kembalilah kepangkuan yang Esa..
Bermohonlah padaNya..
InsyaAllah.. kita pasti akan bersama…

Aku sentiasa disisiMu..
Biarpun seribu halangan yang melanda..
Mengotakan janji2 yang terpatri..
Bukan sekadar janji2 kosong yang ditaburi…
Hanya kesabaran dan ruang yang diperlukan..
Untuk menunaikan janji yang telah di lafazkan... ;)




p/s :  please dont cry.. evryting will be fine.. soon!!!!
insyaAllah... :)





Make choices that will make your journey in life the best that it can be.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...