Skype



Skype??? ape benda tuh.. guna camner???..
tuh la ayat2 pemes kuar dari mulut aku…
dulu aku xpenah tahu tentang kewujudan skype…
mcm mane nk guna pun xtahu…
buta it… buta teknologi… adeeeeiiii……
mase tuh rase macam duk zaman batu pun ade bler org cte psl skype nih…
dah macam katak kemalasan.. jenis malas nk ambik tahu ape2 pun..


Kini.. segalanya2 telah berubah.. hampir 360% da..
skype la segalanya2 bagi aku…

Kalu xde skype mau menangis xberlagu la jawabnyerrr…
Mane x nyer.. encik tunang duk jauh dari mata…
Jumper pun skali skala jer… huk.. kerinduan sekejap..
Masing2 dah stat saving cuti.. berkira weh nk cuti..
Bknnye hape… semuanya khas tuk nk kawen nnt.. ahak!

Nk call slalu2.. melambung topup aku..
Makin untungla ananda kristnan tuh nanti…
Baik aku guna skype.. lagipun en tunang dah xbagi membazir…
Aku kan nk jadi tunang yang baik bagi en tunang..
Sentiasa mendengar nasihat.. ngeee… \(^.^)/


Untung guna skype ni..
Aku lagi suker guna skype dari ym walaupun fungsinye same jer…
Xtahulah  nk describe nape….
Agaknyer sbb dah ade novel biar ym berbicara kut..so..
Kali ni  try la nk terbitkan sketsa biar skype berinteraksi..
ahahahahaaa… (~.~)v

Sesape yang ada buah hati ker buah tgn ker ape ker....
yang duk berjauhan sila la guna skype..
sbbnyer… leh wat video call.. sampai korang bosan..
tengok la muka buah hati pengarang jantung puas2.. kan best..
tp yang lagi best tuh sbb… free.. kan jimat cermat..
membazir itu amalan syaitan…
don’t bazir2!! simpan duwet tuk kawen…
gunakan kemudahan yang ade… jgn buta it sgt..
ahahahaaa…. ~(^_^)~





p/s : tq skype bantu saya berjimat cermat.. tp yg xbantunya…
broadbandku lembab sntiasa smpai ssh nk on skype.. hhaiiishh!!





Make choices that will make your journey in life the best that it can be.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...