Adam Hawa

tak usah diucap, tak usah dilafaz.. aku dah mengerti bahasa cintamu 


ha!! arini nk bercte pasal Adam & Hawa
seingat aku laa.. aku baca novel ni mase kt uitm dulu.. lame daa..
jalan cte dia pun igt2 luper daa.. tp yg aku igt novel ni mmg superb laa.. xrugi baca!!
sejak2 novel ni diadaptasi ke drama kt astro tu trus aku terpacak depan lappy aku ni haa..!
yolaa.. umah aku walaupun ade Astro tp tv rosak lakk
kalu xrosak pun confirm xleh tgk sbb t kenit2 kt umah nk tgk cte lain
sib baik lah leh tgk online.. 
walaupun aku tgk lambat sehari dari yg tersiar kt  Astro Mustika HD tu..
xkesah, janji aku dapat tgk abg Aaron aku .. syahduu kut!! 
ahahaaa... tigt en tunang.. **tetiba!

skrg dah episod 24 da.. semua 80 episod tu
hoh!! lambat g tu nak abis.. 
bagi sesape yg xde Astro nk tgk.. meh layan online cam aku jer..
korang tgk kt SINI yer.. siap leh download g..
aku igt pasni nak download wat koleksi laa
bosan2 t boleh melayan.. kan..kan..!!


aku malas nk cte sinopsis cte ni
antara pelakon dia Aaron aziz (yg tu jer aku igt..hahaha!)
kalu rasa berminat n excited cam aku
jom la layan drama ni sama2
aku slalu layan time nk tdo.. feeling abiss kut.. ;P

video

p/s : en tunang.. awaklah 'adam' saya.. ;)


Make choices that will make your journey in life the best that it can be.

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...